مصاحبه آرشیو خبر ها
ادعای عجیب کاناوارو : من توپ طلا را به مسی می دهم

ادعای عجیب کاناوارو : من توپ طلا را به مسی می دهم

کاپیتان آتزوری در جام جهانی 2006، فابیو کاناوارو از قهرمانی ایتالیا در یورو بسیار خرسند است در جدید ترین مصاحبه ی خود به این مسابقات و البته باشگاه یوونتوس پرداخت. در ادامه گلچینی از مصاحبه ی فابیو کاناوارو را با هم خواهیم خواند:

 

طرفداری سرسختی از ایتالیا کردم، خیلی خوشحالم که کیه لینی جام را بالای سر برد و بعد از جام جهانی در برلین، ایتالیا و او کاپ قهرمانی دیگری را فتح کردن. تجربه بازی با او را دارم. در یورو جورجو واقعا فوق العاده اروپایی بازی کرد اما قهرمان بعدی ایتالیا بی شک دوناروماست. برای من تعجب اور است که برخی او را پیش از یورو یک سنگربان معمولی می دانست اما برای من هیچ چیز معمولی نیست او یک دروازه بان بی نظیر است. به ویژه که می دانیم که او تنها بیست و دو سال سن دارد و این درخشش را شروع کرده. حداقل برای ده تا پانزده سال او بهترین خواهد بود و ما از دیدن او در تیم ملی لذت خواهیم برد.

 

توپ طلا

 

نه، من ان را به مسی می دهم، بی شک لئو شماره یک مطلق است و قهرمان کوپا امریکا.

 

رونالدو

 

سال گذشته او چند گل زد، فکر می کنم 36 گل. شوخی نمی کنیم، این تعداد بی دلیل نیست، او بدون جانشین است ارزش او مانند داشتن دو بازیکن است.

 

تمدید قرارداد کیه لینی

 

در فوتبال هرگز نباید به انچه در رسانه و شبکه های اجتماعی گفته میشود اعتماد کرد. بعد از اینکه دیدم رئال از رفتن راموس گفت دیگر هیچی چیزی در فوتبال مرا متعجب نخواهد کرد. باشگاه ها تو را تا زمانی که به دردشان می خوری نگه می دارند و بعد سر یک لحظه همه گذشته را فراموش می کنند و از تو خداحافظی می کنند.

 

کیه زا

 

انریکو خیلی قوی بود اما فدریکو در شوتزنی شبیه اوست. به نظرم هنوز پیشرفت خواهد کرد و بهتر نیز خواهد شد. بسیار باهوش و مودب و مهربان است، او از زمانی که بچه بود می شناختم، زمانی که متولد شد پدرش با من در پارما هم تیمی بود و حالا او بازیکن بزرگی ست. انریکو خیلی قوی بود ولی هر از گاهی ترسو میشد به نظرم فدریکو از او جدی تر و سرسخت تر است. اما باید موثر بودن خود را مداوم تر کند، هر از گاهی او را برای دقایقی نمی بینیم. او و دوناروما بهترین و موثرترین سلاح ایتالیا در آینده خواهند بود.

 

کیه لینی و بونوچی

 

فوق العاده، بسیار خوب. کیه لینی 36 سال سن دارد و لئو 34، هر دو برای ایتالیا و یووه ارزش دارند. یورو یک رقابت کوتاه مدت است اما فصل بسیار طولانی ست و اگر یووه بداند چطور از این دو در طول فصل استفاده کد می تواند هنوز نیز از حضور انها به خوبی بهره ببرد، در غیر این صورت مشکلاتی به وجود خواهد امد.

 

دیبالا

 

برای او ارزوی موفقیت دارم زیرا کیفیت بالایی دارد، در فصل گذشته مصدومیت شرایط را کاملا تغییر داد.

 

لوکاتلی

 

در ساسولو متفاوت عمل کرد اما در تیم ملی رشد کرد و اگر یووه ان را جذب کند هرگز اشتباه نخواهد بود.

 

بوفون

 

هنوز دوست دارد بازی کند و این کار خوبی ست. او بازیکن بزرگی ست و حالا این باربرای اودر پارما بدون من کمی سخت خواهد بود (می خندد) در این رویداد جدید از او هواداری خواهم کرد.

 

پیرلو

 

او انتظار داشت که تایید شود و شایسته ان بود. در نخستین تجربه نشستن روی نیمکت مربیگری دو جام را برد و در نهایت به لیگ قهرمانان راه یافت.

 

الگری

 

یک مربی برنده، او یک تضمین کننده است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: